Azi m-au enervat mai mulți, nu știu pe care să dau vina
Bun, deci mi-am comandat ceva de la eMag. Toate bune și frumoase: proforma, am plătit prin bancă (alaltăieri, pe la 2-3 după masă). Nu mult, vreo 1.000 de RON.
Acuma, deÈ™i sunt client destul de vechi (cumpăr de la ei de când erau în vila de lângă Biserica CaÈ™in) È™i nu am avut niciodată probleme, a trebuit să aÈ™tept până le intră banii în cont. Ok, zic, aÈ™a o fi procedura, deÈ™i se poate trimite confirmare de plată, ce-i drept un fiÈ™ier PDF, nu o hârtie semnată de bancă, dar de-aia avem plăți online ca să evităm drumurile…
Azi după ce am sunat, că deh… oamenii sunt prea ocupaÈ›i ca să sune un client mic ca mine, cică dom-le nu au intrat. După alte insistenÈ›e se uita pe un extras de cont È™i zice, că da, abia azi au intrat. Acuma după ce am verificat È™i la banca lor, banuÈ›ii au intrat de ieri (20.11)
În fine, abia mâine se livrează că acuma e prea târziu să îl mai pună pe curier.
Domnilor șefi de la eMag, angajați-vă oameni competenți nu mai lăsați toți păcălicii să se ocupe de relațiile cu clienții că pe mine m-ați ratat.
da’ de ce n-ai platit online daca tot era asa mare graba ?? de cele mai multe ori banca e de vina …
nu lucrez la emag da’ am avut magazin online si din nefericire 99% din probleme tin de altii – curier care livreaza prost, banca care nu da extrasele la timp sau are internet banking in duplicat (nu realtime), furnizori care nu au sincronizate stocurile cu pierderile etc….
Pai online am platit si am verificat la banca lor, banii au intrat de ieri. Acuma na… sincer ma intereseaza prea putin a cui e vina, eu am platit la eMag, la ei urlu.
Acuma sincer, avand in vedere ca nu sint la prima cumparare, nu era suficient o confirmare de plata? In fine, borsul lor, sa si-l tina.