Bun, deci mi-am comandat ceva de la eMag. Toate bune și frumoase: proforma, am plătit prin bancă (alaltăieri, pe la 2-3 după masă). Nu mult, vreo 1.000 de RON.
Acuma, deÈ™i sunt client destul de vechi (cumpăr de la ei de când erau în vila de lângă Biserica CaÈ™in) È™i nu am avut niciodată probleme, a trebuit să aÈ™tept până le intră banii în cont. Ok, zic, aÈ™a o fi procedura, deÈ™i se poate trimite confirmare de plată, ce-i drept un fiÈ™ier PDF, nu o hârtie semnată de bancă, dar de-aia avem plăți online ca să evităm drumurile…
Azi după ce am sunat, că deh… oamenii sunt prea ocupaÈ›i ca să sune un client mic ca mine, cică dom-le nu au intrat. După alte insistenÈ›e se uita pe un extras de cont È™i zice, că da, abia azi au intrat. Acuma după ce am verificat È™i la banca lor, banuÈ›ii au intrat de ieri (20.11)
În fine, abia mâine se livrează că acuma e prea târziu să îl mai pună pe curier.
Domnilor șefi de la eMag, angajați-vă oameni competenți nu mai lăsați toți păcălicii să se ocupe de relațiile cu clienții că pe mine m-ați ratat.
Leave a Reply